1. VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED ja MAKSEVIIS

Veebipoe www.upup.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Upup Service OÜ (registrikood 10928358), asukohaga Narva mnt. 16-30, 10124, Tallinn, Harjumaa, Eesti.

2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

2.1 Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

2.2 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

2.3 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

2.4 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

3. Tellimuse vormistamine

3.1 Klient valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.

3.2 Korvis olevaid koguseid võib muuta ja tooteid võib korvist välja viia kuni toodete eest tasumiseni.

3.3 Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi lehele: menüüribal ostukorvi valikus  – klikkida nupul „Edasi maksma“, misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele.

3.4 Pärast nõutud andmete sisestamist  ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Kinnitan&maksan“. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.

3.5 Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga ülekanne, krediitkaardi või PayPal-iga.

3.6 Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendile tellimuse.

3.7 Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.

3.8 Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

3.9 Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul.

3.10 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. Veebipoe makseviisid:

4.1 Makseviisid:

– Otsene pangaülekanne oma arvelt. Klient käsitsi kannab raha Upup Service OÜ pangakontole.

– Visa/Mastercard kaardimaksed

– PayPal

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

4.2 Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda panga ülekanne, krediitkaardi või PayPal-iga.

4.3 Panga ülekanne makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teie panga turvalises maksekeskkonnas. Krediitkaardi ja PayPal puhul makse teostamine toimub turvalises online maksmiste aknas.

4.4 Veebipoe omanik(müüja) on isikuandmete vastutav töötleja ning tal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

4.5 Pärast tellimuse vormistamist ja makse tegemist saadetakse kliendile e-posti teel kinnitus ja arve.

5. Kohaletoimetamine

5.1 E-pood tarnib tooteid enamasti kõigisse maailma riikidesse.

5.2 Toode saadetakse Kliendile Omniva või SmartPOSTI lähima märgitud tellimusel aadressile pakiautomaadile.

5.3 Tooted tarnitakse kliendile registreeritud pakettteenusena, mida pakub Omniva (AS Eesti Post), DPD, UPS kullerteenus, Tavapost või muud sarnased tarne teenusepakkujad.

5.4 Toode jõuab Eesti Kliendini 3-5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile. Rahvusvahelise tarne juhul umbes 30 päeva perioodi jooksul.

5.5 Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teate ja e-mailiga,  mis sisaldab uksekoodi ja pakiautomaadi asukohta, Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.

5.6 Rahvusvahelise tarne juhul Toode jõuab Kliendini umbes 30 päeva jooksul. Toote kliendile saabumine sõltub postiteenusest.

5.7 Klient on kohustatud säilitama  SMS teate kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni.

5.8 Tasuta kauba saamine Tallinnas (on vaja eelnevalt kokku leppida täpne aeg). Aja kokkuleppimiseks palun helistada: +372 53492768 / E-R 10:00 – 18:00

5.9 Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

6. Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine:

6.1 Kliendil on õigus tellimusest põhjust avaldamata 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode/Tooted ümber vahetada või tagastada. Nimetatud 14 päevane tähtaeg algab alates hetkest, mil Klient Tellimuse kätte saab.

6.2 Toodete tagastamiseks/vahetamiseks tuleb Müüjale esitada e-mailile info@upup.ee taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisavalduses tuleb kirja panna järgmine info:

  • Kliendi ees- ja perekonnanimi
  • Toote nimi
  • Tellimuse number + ostutšekki scan/photo
  • Tagastamise/ümbervahetamise põhjus.
  • Kviitungi koopia (foto) postkontorist või muust laevandusettevõttest, mis tõendab, et olete kauba meile tagasi saatnud. (tagasisaatmise aadress on: Narva mnt 16-30, 10124 Tallinn, EE)
  • Tagastatud või vahetatud kaup peab olema originaalpakendis, siltidega.
  • Kontakttelefoni number.

NB! UPUP SERVICE OÜ ei vastuta pakendite eest, mis oli saadetud valesti esitatud aadressile või kaduma läinud.

6.3 Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Kauplejal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni tarbija on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

6.4 Ümbervahetatav või tagastatav Toode ei või olla kahjustunud või kandmisjälgedega, Toode peab olema originaalpakendis ja Toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

6.5 Tagastada ei saa aluspesu ja kaitsvat näomaski. Näomask on hügieenivahend ja seda ei saa ka vahetada. Muud allahindlusega toodet ka ei tagastata ega vahetata.

6.6 Klient on kohustatud avama Toote pakendi alati ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole Toote tagastamine originaalpakendis nõutav.

6.7 Lepingust taganemise korral tagastame teile makstud summad, sh. toote teile kättetoimetamise kulud 14 päeva jooksul alates tagastamisavalduse saamisest ja pärast tagastatud toote saabumist müüjale. Tagasisaatmise või vahetamisega seotud kulusid müüja ei kata.

6.8 Ümbervahetamise korral saadab E-pood Kliendile uue Toote vahetult peale ümbervahetamisele kuuluva Toote kättesaamist.

6.9 Toote saab ümber vahetada üksnes sama toote teise suuruse vastu.

6.10 Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Kliendile kogu lepingu alusel saadud summa, sealhulgas Kliendi tasutud tellimuse kättetoimetamiskulu. Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud kättetoimetamiskulu, võib Müüja tagastada kättetoimetamiskulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.

6.11 Tagasimakse laekub Kliendi pangakontole 14 päeva jooksul. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tagastatava tellimuse eest tasus.

6.12 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

7. Pretensiooni esitamise õigus

7.1 Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Pretensiooni esitamise korral esimese kuue kuu jooksul Kauba üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

7.2 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@upup.ee või helistada telefonil: +372 53492768.

7.3 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

7.4 Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab 7.5 Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

7.6 Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

8. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

8.1 Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

8.2 Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

8.3 Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

9. Vaidluste lahendamine

9.1 Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@upup.ee või helistada telefonil: +372 53492768

9.2 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.