TARNETINGIMUSED

1. E-pood tarnib tooteid enamasti kõigisse maailma riikidesse.

2. Toode saadetakse Kliendile Omniva või SmartPOSTI lähima märgitud tellimusel aadressile pakiautomaadile.

3. Tooted tarnitakse kliendile registreeritud pakettteenusena, mida pakub Omniva (AS Eesti Post), DPD, UPS kullerteenus, Tavapost või muud sarnased tarne teenusepakkujad.

4. Toode jõuab Eesti Kliendini 3-5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile. Rahvusvahelise tarne juhul umbes 30 päeva perioodi jooksul.

5. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teate ja e-mailiga,  mis sisaldab uksekoodi ja pakiautomaadi asukohta, Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.

6. Rahvusvahelise tarne juhul Toode jõuab Kliendini umbes 30 päeva jooksul. Toote kliendile saabumine sõltub postiteenusest.

7. Klient on kohustatud säilitama  punktis 6.2. nimetatud SMS teate kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni.

8. Tasuta kauba saamine Tallinnas (on vaja eelnevalt kokku leppida täpne aeg).

Aja kokkuleppimiseks palun helistada: +372 53492768 / E-R 10:00 – 18:00